2013. május 19., vasárnap

#Könyv 1.

Lauren Conrad L.A.Candy - Los Angeles üdvöskéi. 


Ki ne ismerné Lauren Conrad -ot, aki a Laguna Beach-ben majd a The Hills- ben tűnt fel.. A történet egyszerű. Véleményem szerint Lauren a saját maga történetét írta meg, talán egy kicsit változtatott a történteken, és pont. Majd várta a könyve nagy sikerét, ami meg is jött.! Ennyi az egész.. Engem maga a könyv nem igen győzött meg, az első 150 oldal maga volt a szenvedés, de hát kinek mi jön be. Mindenesetre a II. részt is elfogom olvasni.! :) 
Jane karaktere, nem igen fogott meg, kicsit a buta kisvárosi lány jön le.. Bár Santa Barbara nem kisváros.. 
Scarlett már sokkal inkább hasonlított hozzám, így inkább őt tudtam megérteni, frusztráló lehet, hogy szépen lassan elveszti a legjobb barátnőjét.. Aki észre sem vesz semmit az egészből.. Itt újra megjelenik a Lauren - Heidi száll, számomra.. 
A másik két lány Gaby és Madison.. Ők az abszolút felesleg.. Mégis ott vannak, és egyre jobban bele folynak.. hogy is van most akkor ez? Ők teszik ki Whitney- t és Audrina- t, legalábbis nekem.. Hisz végül ők is elég jól belefolytak a dolgokba sőőőt.. 
Mint tudjuk az utolsó évadból Ms. Conrad kiszállt, míg a többi lány maradt, sőt Kristin Cavallari is megérkezett! Aki úgy sokkal több színt vitt a sorozatba, mint maga Lauren Conrad.! 

Értékelés: maga  könyv nem volt rossz, bár többet vártam, ám olvastam már rosszabbat is.! 10/7. 

*Egyébként a könyvet megtaláljátok bármelyik könyves boltban, online áruházban, vagy könyvtárban.! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése