2013. május 21., kedd

Comenius Projekt.

A Comenius Projekt és amit tudni kell róla.! 
  • Két éves 'folyamat' volt.
  • 4 ország vett részt (Francia. Olasz. Ausztria. Magyar.) 
  • 5 napot töltenek egy-egy országban.
Nos én, mint SEGÍTŐ vettem részt a projektben. Beszélgetnem kellett, navigálni őket, segíteni nekik, ha kellett. Magában ezt nem mondaná az ember nagy dolognak, amennyiben ugyan úgy nem mentünk volna velük a programokra. 
Lovasbemutató, Budapest, Balaton, Skanzen, Marton.. és még sorolhatnám.! 
Összességében egy remek hét volt, ahol új embereket ismerhettünk meg, akikkel azóta is tartjuk a kapcsolatot.. Bár történt ma egy elég vicces dolog, amit véletlenül fedeztünk fel a... hol is más hol, ha nem a FACEBOOKON.! 

Az egyik srác barátnője (aki Francia, mert mi őket kaptuk és velük lettünk jobban) enyhe féltékenységi rohamot kapott. Mert másnak ezt NEM lehet nevezni.!

Hummm comment dire, tes petites copines groupies Hongroises sont bien gentilles mais elles vont se calmer direct, c'est pas parce qu'elles ont des noms de voiture qu'elles peuvent tout se permettre! OKAAAAAAY?!

Eme kirohanása után kérdem én. NORMÁLIS EZ A NŐ? 
Matekból ugyan nem vagyok jó ,de tudom mit jelent az, hogy 1500km -re vannak illetve tudom, hogy földrajzilag lehetetlen egyik helyről a másikba át rohanni.. NEM A SZOMSZÉDBAN VAN ÖCSÉM.!  
De hát a csaj tudja.. Mindenesetre remek hét volt... Kár, hogy vége lett.. És még az ANGOL tudásom is fejlődött.! :') 
Tehát MEGÉRTE ott lenni.! 

és természetesen NEM HAGYHATOM KI 
az Olasz mucsó macsót Christian-t sem.! Mert ő aztán remek ember volt.. Jó fej, kedves.. és IGEN.! :') 
/a 3. képen vele vagyunk, a többi a Franciák/ 






1 megjegyzés:

  1. Jaja de még milyen jó volt kár hogy vége van.! A hisztiről hát nincsenek szavak rá én mondtam hogy a csaj nem százas de
    mindegy.! :DD

    VálaszTörlés